דרכי התמודדות עם טחורים

יש לא מעט דרכי טיפול בטחורים. באנו לעשות לכם קצת סדר, ועל הדרך להרחיב את הידע שלכם בנושא.
כשניגשים לענות על השאלה איזה טיפול הכי יעיל, יכול להיווצר בלבול: יהיו כאלה שיגידו שדרוש שינוי באורח החיים, ויהיו כאלה שימליצו לכם לנסות משחת אלחוש לטחורים.

דרכי התמודדות עם טחורים


מחפשים טיפול טבעי בטחורים? הגעתם למקום הנכון – רקטוקל יכולה להציע לכם פיתרון יעיל עם אפקט מיידי.

אנשים מדברים על טחורים וסובלים מטחורים נעים על סקלה מסויימת, אבל גם בין שני הקצוות, אותם אנשים מתקשים לנהל שגרת חיים רגילה. פעולות כמו ישיבה והליכה הופכות למאתגרות, ויציאות כרוכות בתחושת סבל.

גם אם נראה לכם שהכל אבוד ושהמצב לא הולך להשתפר לעולם, זה לא נכון. קיים טיפול שיכול לעזור גם לכם!

לפחות 10 אחוזים מבני האדם בעולם (ו-50 אחוזים מבני ה-50 ומעלה) יחוו לפחות פעם אחת בחייהם בעיית טחורים זמנית או ממושכת. אתם לא לבד – זו תופעה נפוצה!

יש לא מעט דרכי טיפול בטחורים. באנו לעשות לכם קצת סדר, ועל הדרך להרחיב את הידע שלכם בנושא.

במאמר נסביר מהם אותם טחורים, מדוע הם נוצרים, איך אפשר לטפל בהם ביעילות וכמובן, איך ניתן למנוע את הופעתם מחדש.

מהם טחורים ומדוע הם נוצרים?

מסתבר שלכולנו יש טחורים. ובכן, לא בצורה שאתם מכירים, אבל עדיין. אלה כלי דם קטנים שנמצאים בקצה המעי הגס ופי הטבעת. תפקידם הוא לעזור לווסת יציאות ולהבדיל בין מרקמים שונים.

עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שבמקרים מסוימים, אותם טחורים צונחים כלפי מטה, מתרחבים או נמתחים וגורמים לקרעים או דלקות ולהופעת תסמיני גירוד, נפיחות, דימום בזמן יציאות, כאב ואף דליפות צואה.

יש לא מעט סיבות שיכולות להיות אחראיות להופעתם של הטחורים: גיל ותורשה, קיום אורח חיים נטול פעילות גופנית, ישיבה ממושכת לאורך היום, מאמץ פיזי קיצוני, היריון וכו'.

תהיה אשר תהיה הסיבה, אותם טחורים דורשים טיפול מיידי, שכן הכאב לפעמים יכול להיות בלתי נסבל.

"אז מה עושים אם יש לי טחורים?"

בגדול, הטיפול האידיאלי ייקבע בהתאם לדרגת החומרה. אנשים שהגיעו למצבים קיצוניים יכולים לשקול התערבות כירורגית. אם המצב שלכם קל עד בינוני, תוכלו לשלב בין טיפול התנהגותי לטיפול בעזרת תכשירים.

הגיע הזמן להיות אמיתיים עם עצמכם, כי יכול להיות שדרוש כאן שינוי. מצאו את הסיבה שגרמה למצב.

אם לא קיימתם עד היום אורח חיים פעיל והרבתם לשבת על הטוסיק, תוכלו להתחיל לשלב יותר פעילות גופנית במהלך השבוע. אין ספק ששינויים התנהגותיים יכולים להשתלם לכם לטווח הארוך.

לעומת זאת, מריחת משחה לטיפול בטחורים היא פעולה עם תוצאות מיידיות.

Rectokal היא משחה טבעית נגד טחורים המאושרת לשימוש על ידי משרד הבריאות.

חמאת שיאה, אלוורה, קמומיל, ועוד שלל תמציות צמחים – כל אלה פועלים על מנת להזין את האיזור הפגוע ולייצר רגיעה כבר אחרי מספר דקות.

על מנת לקבל תוצאות מיטביות, שטפו את פי הטבעת עם סבון רקטוקל, ולאחר מכן מרחו את המשחה בעדינות. עשו זאת עד 5 פעמים ביום על מנת לחוות הקלה משמעותית בתסמינים.

מניעת הופעה חוזרת של טחורים

אחרי שימוש מתמיד בתכשיר תוכלו לשים לב להבדל ניכר, ולאט לאט תתחילו לחזור לשגרה. כדי להבטיח שהטחורים לא יחזרו, מומלץ לעקוב אחרי הטיפים הבאים:

-הפסיקו להתאפק ולדחות יציאות, התחילו להיכנס לשירותים ברגע שאתם מרגישים צורך להתפנות.

-הימנעו מניגוב עם נייר טואלט. גם הסוג הרך ביותר והקטיפתי מייצר חיכוך מיותר שמעורר גירוי בפי הטבעת. התחילו להשתמש במגבונים מיוחדים, בידה ואפילו צמר גפן.

-אמצו שגרת יציאות קבועה. אתם מכירים את עצמכם הכי טוב, לא משנה אם אתם בדרך כלל מתפנים בבוקר או בערב, העיקר שתקפידו על אותה שעה בכל יום.

-אל תעשו ישיבות ארוכות. חשבתם שיש לכם ואין? נגבו בעדינות וקומו. כשזה ירצה לצאת זה יצא.

-שימו לכם שרפרף קטן לרגליים, ישיבה בתנוחה הזו פותחת את הדרך למעי ומאפשרת יציאה טובה יותר.

-שתו הרבה מים והימנעו מאכילת מאכלים חריפים.

אמרתם טיפול מהיר בטחורים, אמרתם רקטוקל. מזמינים אתכם לנסות את התכשיר ולהגיד לנו מה דעתכם. אם יש לכם שאלות, אנחנו כאן!

 

לרכישת Rectokal


טיפים שיסייעו בהקלה ודרכי טיפול


יש כמה דרכי טיפול בטחורים, ניתן לחלק אותן לשתי קטגוריות: טיפול התנהגותי וטיפול בגורם חיצוני. אנחנו מאמינים שכל מקרה לגופו וצריך להיות מטופל על פי דרגת החומרה והתסמינים.

יש שיגידו שזאת הזדמנות לעשות שינוי באורח החיים. תהליך כזה יכלול: תפריט תזונה חדש מלא בפירות וירקות טריים, קטניות, דגנים מלאים וכו'. שתיית מים מרובה. הימנעות מישיבה ממושכת (גם בשירותים).

אנחנו יודעים שאנשים שסובלים מטחורים זקוקים לטיפול מיידי. אמנם שינוי של אורח החיים יכול להשפיע לטובה, אבל מדובר בריצה למרחקים ארוכים.

בדיוק בגלל זה המצאנו את רקטוקל – קרם לטיפול בטחורים.

זהו קרם הרגעה טבעי שתוכלו למרוח בין שלוש לארבע פעמים ביום, ויפעל באופן מיידי.

הוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ומכיל אך ורק חומרים טבעיים. אפשר להגיד בעצם שזה הפיתרון האידיאלי, כבר לאחר כמה דקות תוכלו להבחין בהקלה משמעותית בסימפטומים.

כמו כן, הקרם לא נדבק ולא משאיר כתמים, הוא נספג מהר ולא מייצר שום תופעת לוואי.

כדי "לתקוף" את הטחורים בצורה יעילה ומשולבת, מומלץ להשתמש גם בסבון רקטוקל לפני מריחת המשחה. מטרת הסבון היא לנקות את האיזור הנגוע ביסודיות. וכמו המשחה, גם הוא עשוי אך ורק מחומרים טבעיים שמזינים את העור ומרגיעים אותו.

לרכישת Rectokal

 

איך אפשר להימנע מטחורים בעתיד?


כדי להימנע מטחורים, חשוב לאמץ כמה הרגלים חדשים. הדבר כרוך בשינוי התנהגות, מהלך קשה בפני עצמו. אבל בסופו של דבר התכנסתם כאן כדי לעזור לעצמכם להגיע לנוחות מהר יותר, ככה שהתמורה לגמרי שווה את המאמץ.

אז הדבר הראשון יהיה להיכנס לשירותים כשאתם צריכים להתפנות. מהיום אתם לא דוחים יותר ולא מתאפקים.

הדבר השני הוא להפסיק לנגב עם נייר טואלט. נייר טואלט מקדם חיכוך וכתוצאה מכך מעודד גירוי יתר של פי הטבעת. תתחילו להשתמש במגבונים לחים מותאמים אישית, צמר גפן, או בידה. יש מספיק אופציות בחוץ, מצאו את זו שהכי נוחה לכם.

החוק השלישי: לא נכנסים יותר לשירותים עם מסיחי דעת. לא עיתון, לא פלאפון, לא ספר – שום דבר שיכול לגרום לכם להיתקע ישובים על האסלה חצי שעה.

סתם, אין צורך במעשה קיצוני, אבל תנסו לשים לב. פתחו שגרה שבה אתם נכנסים לשירותים באותה שעה, ויושבים רק את הזמן שאתם צריכים לשבת (אם לא יוצא, לא בכוח).

כמו כן, מומלץ להיעזר בשרפרף או הדום קטן כדי להגביה את הרגליים.

אנחנו מאמינים בשילוב של שתי הדרכים: טיפול טבעי בטחורים ושינוי הרגלים ישנים. אם תתמידו, תוכלו להרגיש בהקלה משמעותית בסימפטומים.

 

 

 

 

עד 50% הנחה ברכישת אחד ממוצרי RECTOKAL

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

דילוג לתוכן