הגורמים העיקריים לטחורים

טחורים הם מצב רפואי שכיח, כואב ובעיקר לא נוח. הנפיחות של הוורידים באיזור פי הטבעת לרוב גוררת תופעות לוואי כמו גירוד, צריבה, גירוי, כאבים חדים, דימום (במיוחד במהלך יציאות), ובמקרים קיצוניים דליפות צואה.

לכל התסמינים האלה יכולים להיות השפעה משמעותית על חיי היום יום של אדם הסובל מטחורים, והם עלולים לגרור קושי בביצוע פעולות בסיסיות כמו ישיבה הליכה ואפילו שינה.

עם זאת, חשוב שתדעו שיש דרכים טבעיות לנהל את הסימפטומים. רקטוקל היא משחת אלחוש לטחורים עם אפקט כפול – הקלה מיידית על כאבים וטיפול יסודי בטחורים.

המאמר הזה מוקדש לכל אלה שרוצים לחזור כמה שיותר מהר לשגרה מלאה, בריאה ומאושרת.

 מה גורם להיווצרות טחורים?

  • מאמץ במהלך יציאות הוא אחד הגורמים העיקריים לטחורים. זה יכול להתרחש כאשר יש לכם עצירות או צואה קשה. המאמץ גורם לעליית לחץ באיזור פי הטבעת, דבר שמוביל להתנפחות הוורידים. כמו כן, לחץ קבוע עלול לגרום לוורידים להימתח ולהיחלש לאורך זמן, מה שהופך אותם לרגישים יותר.
  • שלשול כרוני יכול לגרום לטחורים על ידי: גירוי פי הטבעת יתר על המידה ויצירת לחץ על הוורידים, התייבשות שמקשה על מעבר הצואה ומגדילה את החיכוך עם העור בזמן יציאות, העלאת הסיכוי להיווצרות דלקות באיזור.

 

  • היריון הוא גורם שכיח לטחורים. כשהרחם גדל, הוא מפעיל לחץ על הוורידים באיזור האגן – דבר שעלול להוביל להתנפחות. בנוסף, השינויים ההורמונליים מחלישים את דפנות הוורידים ובכך הופכים אותם לפגיעים יותר. טחורים יכולים להיגרם גם מהלחץ המוגבר על אזור פי הטבעת במהלך הלידה.

 

  • השמנת יתר יכולה להגביר את הסיכון לטחורים. הקילוגרמים העודפים מפעילים עומס על הוורידים התחתונים, מה שמוביל לרוב לנפיחות. כמו כן, עודף משקל קשור לעיתים קרובות לאורח חיים סביל ותזונה לקויה, דברים שמעודדים עצירויות או שלשולים כרוניים.
  • לפעילות גופנית יש כל כך הרבה מעלות טובות. היא משפרת את זרימת הדם, מעודדת יציאות סדירות, תורמת לשמירה על משקל גוף אידיאלי ומשפרת את מצב הרוח. למעשה, היא מככבת ברשימת דרכי טיפול בטחורים. הצד השני של המטבע – מחסור בספורט – עלול להוות גורם סיכון.
  • ישיבה למשך פרקי זמן ארוכים, כמו במהלך נסיעה במכונית או אל מול שולחן העבודה, יכולה גם היא להגביר את הסיכון לטחורים. הסיבה לכך היא שהישיבה מפעילה לחץ על הוורידים ועלולה לגרום לזרימת דם לקויה באזור פי הטבעת.
  • אנשים מסוימים עשויים לפתח טחורים בגלל גנטיקה. אם להוריכם או לבני משפחה אחרים היו טחורים, ייתכן שיש לכם סיכוי גבוה יותר לסבול מהם.
  • עם הגיל, וככל שאנחנו מתבגרים, הרקמות באיזור פי הטבעת נחלשות. חוסר העמידות עלול להוביל להתנפחות הוורידים.
  • חיכוך ולחץ שנוצרים במהלך קיום יחסי מין אנאליים עלולים לגרות את פי הטבעת ולגרום לוורידים באיזור להתנפח.
  • הרמת משקלים כבדים, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה, עלולה להפעיל לחץ על הוורידים באיזור פי הטבעת ולגרום לטחורים. הסיבה לכך היא הלחץ התוך בטני שנוצר בעקבות ההתמודדות של הגוף עם המשא הכבד.
  • מצבים רפואיים מסוימים, כמו מחלות שמשפיעות על תפקוד הכבד (צהבת, אלכוהוליזם וכו') עלולים להגביר את הסיכון לטחורים.

תכשיר טבעי לטיפול בטחורים

רקטוקל הוא תכשיר טבעי לטיפול בטחורים שיכול לעודד שינוי אמיתי בחיים שלכם. בעזרת שימוש נכון ומתמיד בו – חיטוי פי הטבעת בעזרת סבון טחורים ומריחת המשחה על האיזור הפגוע בעדינות עד חמש פעמים ביום – תוכלו להיפטר מהכאבים אחת ולתמיד!

אין צורך במרשם רפואי ואין תופעות לוואי, תוכלו לרכוש את הערכה עוד היום על מנת לקבל אפקט מקסימלי.

שימו לב לביקורת של אלינור על המוצר:

"מאז ומתמיד אני פעילה ספורטיבית. בשנות ה-40 שלי התחלתי לסבול מכאבים עזים באיזור פי הטבעת – טחורים. לכאבים לוו גרד, צריבה ואי נעימות (בעיקר מאנשים שאיתם אני יושבת מאחר וכל רגע התנצלתי והלכתי להתפנות). לאחרונה פניתי דרך הצ'ט באתר של חברת "Rectokal" ושיתפתי אותם. הנציגה הייתה קשובה וסימפטית. היא המליצה לי על קרם וסבון. אכן, קניתי מיד וכבר למחרת המשלוח הגיע. אימצתי לעצמי שגרה של ניקיון בסבון ומריחת קרם באיזור פי הטבעת ומהר מאוד הרגשתי שינוי מקצה לקצה. נעלמו הכאבים, הגרד ואי הנעימויות. אני נדהמת כל פעם מחדש. תודה!!!!".

 

 

עד 50% הנחה ברכישת אחד ממוצרי RECTOKAL

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

דילוג לתוכן