הידעתם מה ההשלכות של הזנחת טחורים?

אז, יש לכם בעיות טחורים. הגיע הזמן לפתור אותן אחת ולתמיד, אתם לא חושבים?
כשניגשים לענות על השאלה איזה טיפול הכי יעיל, יכול להיווצר בלבול: יהיו כאלה שיגידו שדרוש שינוי באורח החיים, ויהיו כאלה שימליצו לכם לנסות משחת אלחוש לטחורים.

הידעתם מה ההשלכות של הזנחת טחורים?


אז, יש לכם בעיות טחורים. הגיע הזמן לפתור אותן אחת ולתמיד, אתם לא חושבים?

כמה פעמים שמעתם את המשפט: "וואי, איך כואב לי הראש", או אולי את זה: "יש לי מיגרנה"? סביר להניח שמלא פעמים, וכשחושבים על זה, רק היום שמעתם את אחד העובדים במשרד מתלונן.

נראה שהפרעות פיזיות כאלה (גם אם הן כרוניות), לא מביישות אנשים. אבל טחורים? זה כבר סיפור אחר. בעינינו, הגיע הזמן לשבור את הסטיגמות על הנושא הזה ולהביא מידע חשוב שיכול להוביל לריפוי. וזאת השליחות שלנו.

אז נכון, טחורים הם לא כאב ראש פשוט והם לא נעלמים ככה סתם. הם מלווים בתסמינים כמו יציאות כואבות, דימום, תחושת גירוד וגירוי, ואפילו דליפות צואה. ועדיין, זה לא מקור לבושה. למעשה, זו תופעה די נפוצה!

אם אתם סובלים מאחד הסימפטומים האלה, יכול להיות ש-Rectokal הוא התכשיר שאתם מחפשים. אבל לפני שאנחנו קופצים לפיתרון המיידי והאפקטיבי, בואו נחזור להתחלה.

המאמר הזה יעזור לכם להבין מהם אותם טחורים, למה הם הופיעו מלכתחילה ואיך אפשר לטפל בהם ביעילות.

מה הם טחורים?

לכולנו יש טחורים גם אם לא מדברים על טחורים ביום יום. זה אולי יפתיע אתכם, אבל זו האמת.

מדובר בכלי דם זעירים, שמהווים חלק בלתי נפרד ממערכת העיכול. הם יושבים על החלק התחתון של המעי הגס, הרקטום ופי הטבעת. תפקידם לווסת יציאות ולהבחין בין מרקמים שונים של צואה.

יש מגוון סיבות שיכולות לגרום לאותם כלי דם חביבים להימתח, להתרחב או לצנוח, וכאן מתחילה הבעייתיות. כי אחרי שזה קורה, נוצרים קרעים ודלקות שמובילים לתופעות הלוואי שמשבשות את חיי הסובלים מטחורים.

הסיבות להיווצרות טחורים

לפעמים זה מרגיש לנו כאילו הטחורים הגיעו משום מקום, אבל עכשיו אתם יודעים שזה לא הסיפור. הנה רשימת "חשודים פוטנציאליים" שתעזור לכם לזהות מה גורם לטחורים להיווצר אצלכם:

-לפחות חמישים אחוזים מבני ה-50 פלוס יחוו בעיות טחורים קבועות, ולכן גיל הוא גורם מרכזי.
-טחורים יכולים לעבור בתורשה.
-מחלות לב וכלי דם כמו אי ספיקת לב, עלולות לייצר הצטברות של דם בוורידים התחתונים, דבר שיגרום להם להתנפח.
-מאמץ פיזי חריג.
-מאמץ תוך בטני חוזר (שיעולים והקאות).
-אורח חיים סביל שמקדש ישיבות ארוכות ומחסור בפעילות גופנית (קחו בחשבון שאורח חיים פעיל יכול לעזור בהליך הקלה על טחורים).
-לחץ על כלי הדם התחתונים, יציאות מאומצות בעקבות עצירות.
-לחץ נפשי.
-תזונה לא מאוזנת ומשקל עודף.
-מחלות כמו אלכוהוליזם או צהבת שהורסות תאי כבד ומובילות לעליית לחץ בווריד הכבד הפורטלי.
-היריון (לחץ שנוצר על כלי הדם התחתונים במצב שכיבה, בעקבות עליית נפח הדם ומשקל הרחם והיחלשות השרירים, מוביל להופעת טחורים).

איך ניתן לטפל בטחורים בצורה נכונה

יש לא מעט דרכי טיפול בטחורים. אנחנו חושבים שכדי לראות תוצאה מיטבית, עליכם להתחייב לאמץ הרגלים חדשים ולהשתמש בתכשיר טבעי. שינוי התנהגותי כזה הוא הדרך הטובה ביותר לגרום לטחורים להיעלם.

חשוב להגיד כאן שכל מקרה צריך להיות מטופל בהתאם לחומרת התסמינים, ושהמאמר הזה לא מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

אז, כשניגשים לבחון את הדיוקים שאתם יכולים להכניס לחיים שלכם ברבדים השונים, עולים הממצאים הבאים:

מומלץ לעבור לתזונה עשירה בסיבים תזונתיים, לשתות הרבה מים, לצאת בשעות קבועות, להימנע מישיבות ארוכות בשירותים, ולהשתמש במשחה טבעית לצורך מניעת טחורים.

רקטוקל הוא תכשיר טבעי למריחה על האיזור הפגוע, שיכול להקל על הכאבים באופן מיידי ולטפל בטחורים לטווח ארוך. הוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות, ומגיע ללא תופעות לוואי.

כדי לקבל את האפקט המקסימלי מהטיפול, מומלץ לשטוף את פי הטבעת עם הסבון שלנו, לייבש בעדינות ולמרוח עד 5 פעמים ביום את המשחה.

רקטוקל יכולה לעזור לכם לחזור לשגרה במהירות, אבל אחריות ההתמדה מוטלת עליכם. אל תזניחו את הטחורים, הם לא ייעלמו מעצמם!

 

לרכישת Rectokal


טיפים שיסייעו בהקלה ודרכי טיפול


יש כמה דרכי טיפול בטחורים, ניתן לחלק אותן לשתי קטגוריות: טיפול התנהגותי וטיפול בגורם חיצוני. אנחנו מאמינים שכל מקרה לגופו וצריך להיות מטופל על פי דרגת החומרה והתסמינים.

יש שיגידו שזאת הזדמנות לעשות שינוי באורח החיים. תהליך כזה יכלול: תפריט תזונה חדש מלא בפירות וירקות טריים, קטניות, דגנים מלאים וכו'. שתיית מים מרובה. הימנעות מישיבה ממושכת (גם בשירותים).

אנחנו יודעים שאנשים שסובלים מטחורים זקוקים לטיפול מיידי. אמנם שינוי של אורח החיים יכול להשפיע לטובה, אבל מדובר בריצה למרחקים ארוכים.

בדיוק בגלל זה המצאנו את רקטוקל – קרם לטיפול בטחורים.

זהו קרם הרגעה טבעי שתוכלו למרוח בין שלוש לארבע פעמים ביום, ויפעל באופן מיידי.

הוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ומכיל אך ורק חומרים טבעיים. אפשר להגיד בעצם שזה הפיתרון האידיאלי, כבר לאחר כמה דקות תוכלו להבחין בהקלה משמעותית בסימפטומים.

כמו כן, הקרם לא נדבק ולא משאיר כתמים, הוא נספג מהר ולא מייצר שום תופעת לוואי.

כדי "לתקוף" את הטחורים בצורה יעילה ומשולבת, מומלץ להשתמש גם בסבון רקטוקל לפני מריחת המשחה. מטרת הסבון היא לנקות את האיזור הנגוע ביסודיות. וכמו המשחה, גם הוא עשוי אך ורק מחומרים טבעיים שמזינים את העור ומרגיעים אותו.

לרכישת Rectokal

 

איך אפשר להימנע מטחורים בעתיד?


כדי להימנע מטחורים, חשוב לאמץ כמה הרגלים חדשים. הדבר כרוך בשינוי התנהגות, מהלך קשה בפני עצמו. אבל בסופו של דבר התכנסתם כאן כדי לעזור לעצמכם להגיע לנוחות מהר יותר, ככה שהתמורה לגמרי שווה את המאמץ.

אז הדבר הראשון יהיה להיכנס לשירותים כשאתם צריכים להתפנות. מהיום אתם לא דוחים יותר ולא מתאפקים.

הדבר השני הוא להפסיק לנגב עם נייר טואלט. נייר טואלט מקדם חיכוך וכתוצאה מכך מעודד גירוי יתר של פי הטבעת. תתחילו להשתמש במגבונים לחים מותאמים אישית, צמר גפן, או בידה. יש מספיק אופציות בחוץ, מצאו את זו שהכי נוחה לכם.

החוק השלישי: לא נכנסים יותר לשירותים עם מסיחי דעת. לא עיתון, לא פלאפון, לא ספר – שום דבר שיכול לגרום לכם להיתקע ישובים על האסלה חצי שעה.

סתם, אין צורך במעשה קיצוני, אבל תנסו לשים לב. פתחו שגרה שבה אתם נכנסים לשירותים באותה שעה, ויושבים רק את הזמן שאתם צריכים לשבת (אם לא יוצא, לא בכוח).

כמו כן, מומלץ להיעזר בשרפרף או הדום קטן כדי להגביה את הרגליים.

אנחנו מאמינים בשילוב של שתי הדרכים: טיפול טבעי בטחורים ושינוי הרגלים ישנים. אם תתמידו, תוכלו להרגיש בהקלה משמעותית בסימפטומים.

 

 

 

 

עד 50% הנחה ברכישת אחד ממוצרי RECTOKAL

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

דילוג לתוכן