טיפול בטחורים

גם אתם סובלים מהבעיה הזו? אל תדאגו, אנחנו יכולים להציע לכם טיפול מהיר בטחורים.
כאב ראש, בחילה קלה, עייפות – את כל אלה אתם יכולים לסבול בקלות. אבל טחורים? זה כבר סיפור אחר. לא רק שמדובר בדרגת כאב קצת שונה, אלא שמתלווה לחוויה גם בושה. אף אחד לא מדבר על זה, למרות שזו תופעה נפוצה ונורמלית לגמרי.

טחורים והסיבה להיווצרותם


לכולנו יש טחורים. אנחנו יכולים לשמוע אתכם בצד השני שואלים "מה?!". ובכל זאת, לכולנו יש טחורים.

מדובר בכלי דם קטנים שנמצאים בקצה המעי הגס, ברקטום התחתון ופי הטבעת. תפקידם של אותם טחורים הוא לווסת את היציאות ולהבדיל בין גזים, מוצקים ונוזלים.

מתי אותם טחורים הופכים לבעייתיים? כשהם מתרחבים, נמתחים או צונחים. כשזה קורה, נוצרים קרעים ודלקות.

טחורים דורשים טיפול מיידי, לא משנה אם הסיבה להיווצרותם היא עודף משקל, סטרס, עצירויות חוזרות, היריון, גיל או תורשה.

אחרת תסבלו מהתסמינים הבאים:

-כאב בזמן יציאות.
-חוסר נוחות כללית באיזור פי הטבעת (גירוד וגירוי).
-הבחנה בדם בזמן הניגוב או באסלה.
-נפיחות ואדמומיות.
-דליפה של צואה.

לרכישת Rectokal


טיפים שיסייעו בהקלה ודרכי טיפול


יש כמה דרכי טיפול בטחורים גם אם מדברים על טחורים עם תסמינים קלים, ניתן לחלק אותן לשתי קטגוריות: טיפול התנהגותי וטיפול בגורם חיצוני. אנחנו מאמינים שכל מקרה לגופו וצריך להיות מטופל על פי דרגת החומרה והתסמינים.

יש שיגידו שזאת הזדמנות לעשות שינוי באורח החיים. תהליך כזה יכלול: תפריט תזונה חדש מלא בפירות וירקות טריים, קטניות, דגנים מלאים וכו'. שתיית מים מרובה. הימנעות מישיבה ממושכת (גם בשירותים).

אנחנו יודעים שאנשים שסובלים מטחורים זקוקים לטיפול מיידי. אמנם שינוי של אורח החיים יכול להשפיע לטובה, אבל מדובר בריצה למרחקים ארוכים.

בדיוק בגלל זה המצאנו את רקטוקל – קרם לטיפול בטחורים.

זהו קרם הרגעה טבעי שתוכלו למרוח בין שלוש לארבע פעמים ביום, ויפעל באופן מיידי.

הוא מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ומכיל אך ורק חומרים טבעיים. אפשר להגיד בעצם שזה הפיתרון האידיאלי, כבר לאחר כמה דקות תוכלו להבחין בהקלה משמעותית בסימפטומים.

כמו כן, הקרם לא נדבק ולא משאיר כתמים, הוא נספג מהר ולא מייצר שום תופעת לוואי.

כדי "לתקוף" את הטחורים בצורה יעילה ומשולבת, מומלץ להשתמש גם בסבון רקטוקל לפני מריחת המשחה. מטרת הסבון היא לנקות את האיזור הנגוע ביסודיות. וכמו המשחה, גם הוא עשוי אך ורק מחומרים טבעיים שמזינים את העור ומרגיעים אותו.

לרכישת Rectokal

 

איך אפשר להימנע מטחורים בעתיד?


כדי להימנע מטחורים, חשוב לאמץ כמה הרגלים חדשים. הדבר כרוך בשינוי התנהגות, מהלך קשה בפני עצמו. אבל בסופו של דבר התכנסתם כאן כדי לעזור לעצמכם להגיע לנוחות מהר יותר, ככה שהתמורה לגמרי שווה את המאמץ.

אז הדבר הראשון יהיה להיכנס לשירותים כשאתם צריכים להתפנות. מהיום אתם לא דוחים יותר ולא מתאפקים.

הדבר השני הוא להפסיק לנגב עם נייר טואלט. נייר טואלט מקדם חיכוך וכתוצאה מכך מעודד גירוי יתר של פי הטבעת. תתחילו להשתמש במגבונים לחים מותאמים אישית, צמר גפן, או בידה. יש מספיק אופציות בחוץ, מצאו את זו שהכי נוחה לכם.

החוק השלישי: לא נכנסים יותר לשירותים עם מסיחי דעת. לא עיתון, לא פלאפון, לא ספר – שום דבר שיכול לגרום לכם להיתקע ישובים על האסלה חצי שעה.

סתם, אין צורך במעשה קיצוני, אבל תנסו לשים לב. פתחו שגרה שבה אתם נכנסים לשירותים באותה שעה, ויושבים רק את הזמן שאתם צריכים לשבת (אם לא יוצא, לא בכוח).

כמו כן, מומלץ להיעזר בשרפרף או הדום קטן כדי להגביה את הרגליים.

אנחנו מאמינים בשילוב של שתי הדרכים: טיפול טבעי בטחורים ושינוי הרגלים ישנים. אם תתמידו, תוכלו להרגיש בהקלה משמעותית בסימפטומים.

 

 

 

 

עד 50% הנחה ברכישת אחד ממוצרי RECTOKAL

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

דילוג לתוכן