טיפול בטחורים – ללא צורך במרשם

התמודדות עם טחורים יכולה להיות חוויה מתסכלת וכואבת שעלולה לשבש את חיי היומיום שלכם, מי כמונו יודע. אי הנוחות המתמדת, הגירוד והדימום יכולים להקשות על התמקדות בכל דבר אחר, ולהשאיר אתכם מיואשים וחסרי תקווה.

עם זאת, אין סיבה שתסבלו בשתיקה. Rectokal כאן כדי לספק פתרון בטוח ויעיל שיכול לעזור להקל על הסימפטומים שלכם ועל הדרך, להחזיר את איכות החיים. עם תערובת ייחודית של מרכיבים טבעיים, רקטוקל מפחיתה נפיחות, משככת כאבים ומקדמת ריפוי בלי שום צורך במרשם.

אל תוותרו על התקווה – ההקלה נמצאת בהישג יד עם משחת אלחוש לטחורים!

על טחורים ותסמיניהם

טחורים הם מצב רפואי שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. במצבם התקין, הטחורים הם בעצם כלי דם זעירים שיושבים על נקודות אסטרטגיות במערכת העיכול ועוזרים לווסת יציאות.

תחת נסיבות מסוימות אותם כלי דם מתנפחים, וגורמים להיווצרות קרעים או דלקות. כאן מתחילה הבעייתיות. כמו כן, חשוב לציין שהטחורים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים – אבל ככה או ככה, התסמינים נשארים אותם תסמינים.

הסימפטומים שמהם סובל האדם יכולים להשתנות בהתאם לחומרת המצב. עם זאת, לא כולם חייבים להתקיים במקביל על מנת למרר את חייו. בין היתר אנחנו מדברים על אי נוחות כללית, תחושת גרד או גירוי, כאבים בזמן יציאות, דימום, קושי בישיבה או הליכה ובמקרים חמורים גם דליפת צואה.

אם לא מעניקים לטחורים טיפול, הם עלולים להוביל לסיבוכים כמו אנמיה, פקקת וזיהומים כאלה ואחרים.

טיפול טבעי בטחורים

למרבה המזל, ישנן דרכי טיפול טבעיות בטחורים שתוכלו להתחיל לאמץ כבר היום. מקווים שהטיפים הבאים יוכלו לעזור:

עברו לדיאטה עשירה בסיבים תזונתיים – טחורים נגרמים לרוב על ידי עצירות ומאמצים חוזרים במהלך יציאות. תזונה עשירה בסיבים יכולה לסייע במניעת עצירות ומעודדת יציאות חלקות. מומלץ לשאוף ל-25 עד 30 גרם סיבים תזונתיים ביום. תוכלו למצוא אותם בפירות, ירקות ודגנים מלאים.

שתו הרבה מים – שמירה על לחות חיונית למניעת עצירות ולקידום פעילות סדירה של המעיים. שתיית מים מספקת יכולה גם לעזור לרכך את הצואה ולהפחית את העומס והחיכוך במהלך יציאות. הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום ותהנו מיתרונות בריאותיים רבים.

הימנעו ממאמץ – מאמץ במהלך יציאות יכול להחמיר את מצב הטחורים. נסו לאמץ שגרת יציאות מסודרת, אל תשבו יותר מדי זמן על האסלה, הגביהו את הרגליים בעזרת הדום ואל תכניסו לשירותים אובייקטים מסיחי דעת (כן, גם ספר).

בצעו פעילות גופנית סדירה – פעילות ספורטיבית יכולה לעזור לשפר את זרימת הדם ולמנוע עצירות, מה שיכול להפחית את הסיכון לפתח טחורים. כמה סוגים שיכולים לעזור במיוחד כוללים הליכה, יוגה ושחייה.

אמבטיות ישיבה – אמבטיות ישיבה כוללות השריית האזור הפגוע במים חמימים למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום. זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מגירוד וכאב. הוספת מלח אנגלי או חומץ תפוחים לאמבטיה יכולה לשדרג את החוויה.

הרגעה מקומית עם קרח – הצמדת שקית קרח לפי הטבעת עשויה לסייע בהפחתת הנפיחות והקלה זמנית בגירוד וכאב. על מנת לעשות זאת נכון, עטפו את שקית הקרח במגבת והצמידו לאזור הפגוע. חשוב שלא להצמיד קרח ישירות על העור מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק לרקמות.

הפיתרון האולטימטיבי לטחורים

רקטוקל הוא תכשיר – סבון ומשחת טחורים – שמיועד להקלה מיידית על הסימפטומים. כבר לאחר זמן קצר של שימוש (חיטוי פי הטבעת עם הסבון ומריחת המשחה בעדינות), ניתן יהיה להרגיש הקלה על כאב, גרד, צריבה ונפיחות.

הוא מכיל אך ורק חומרים טבעיים שמעניקים לאזור הפגוע את מה שהוא צריך על מנת להתאושש בהדרגתיות – חמאת שיאה, קמומיל, שמן לבנדר, אלוורה, תמצית רימונים, שמן קלנדולה ועוד.

המטרה הסופית של התכשיר היא לעזור לכם לחזור לשגרה על ידי שיפור תחושת האי נוחות הכללית בפי הטבעת והפסקה של תופעות הלוואי שמקשות על תפקודים יום יומיים.

עד 50% הנחה ברכישת אחד ממוצרי RECTOKAL

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

דילוג לתוכן