מה ההשלכות שיכולות להיות לטחורים בהריון?

חווה טחורים בהריון? יש לא מעט דרכי טיפול בטחורים. באנו לעשות לכן קצת סדר, ועל הדרך להרחיב את הידע שלכן בנושא.
כשניגשים לענות על השאלה איזה טיפול הכי יעיל, יכול להיווצר בלבול: יהיו כאלה שיגידו שדרוש שינוי באורח החיים, ויהיו כאלה שימליצו לכם לנסות משחת אלחוש לטחורים.

מה ההשלכות שיכולות להיות לטחורים בהריון?


טחורים הם כלי דם שבנסיבות מסוימות מתנפחים ומתיישבים על פי הטבעת. כל אדם יכול לסבול מהם מכיוון שבמצבם התקין, הם חלק בלתי נפרד ממערכת העיכול שלנו. עם זאת, זו תופעה נפוצה במיוחד במהלך תקופת ההיריון. וכשהיא מתרחשת, היא מביאה איתה כאב, דימום והרבה סבל.

אם את סובלת מהבעיה, סביר להניח שאת מחפשת טיפול מהיר בטחורים. בטח ישמח אותך לדעת שהגעת למקום הנכון!

הכירי את Rectokal, המשחה הטבעית שפועלת בשני מישורים: הקלה על התסמינים באופן מיידי וטיפול ארוך טווח.

אז אחרי שקיבלת ספוילר קצרצר על הפיתרון שאת הולכת להתאהב בו, הגיע הזמן שנחזור לבסיס.

המאמר הזה יעזור לך להבין טוב יותר למה כולם מדברים על טחורים, למה זה קורה דווקא בהיריון, איך תוכלי לטפל בהם עכשיו ומה כדאי לעשות כדי להימנע מהם בעתיד. בקיצור, יש כאן מלא מידע שימושי. מוכנה?

היריון וטחורים – מה הקשר?

אל תרגישי רע, על פי הסטטיסטיקה לפחות 50 אחוז מהנשים ההרות סובלות מטחורים שמתפתחים – בעיקר – בשליש האחרון.

מה הסיבה לזה? בתקופה האחרונה של ההיריון, נפח הדם בגוף האישה עולה, משקל הרחם עולה, ובמקביל, השרירים נחלשים (בעקבות הפרשת פרוגסטרון). השילוב הזה יוצר לחץ על כלי הדם התחתונים במצב שכיבה.

הריונית יכולה לסבול מטחורים פנימיים או טחורים חיצוניים. אבל האמת היא, שלא משנה על איזה סוג אנחנו מדברים – טחורים מצריכים טיפול מיידי. ואם אפשר שהוא יהיה טבעי על הדרך, עדיף.

אלה התסמינים העיקריים:

-דימום מפי הטבעת שניתן לראות על הנייר או באסלה.
-צניחת טחור מהחלק הפנימי של פי הטבעת לחלק החיצוני בעקבות מאמץ.
-כאבים בזמן יציאה.
-חוסר נוחות כללית באיזור.
-גירוד, גירוי או צריבה.

-אדמומיות ונפיחות.
-קשיים בישיבה או הליכה.

טיפול יעיל בטחורים

אנחנו יודעים שזה כואב, תסמכי עלינו. ובעוד שיש לא מעט דרכים להתמודד עם טחורים, אנחנו יכולים להציע לך טיפול יעיל במיוחד – משחה לטיפול בטחורים.

שימוש קבוע ברקטוקל יוביל לתוצאה הבאה: לא יהיו יותר כאב, דימום, גירוד, נפיחות ואדמומיות. למעשה, הטחורים יצאו מהחיים שלך.

עם הזמן, תוכלי לשים לב שאת חוזרת לשגרה מלאה (במסגרת מגבלות ההיריון, כן?). זו תקופה מספיק מאתגרת, אבל לפחות פעולות כמו ישיבה, הליכה או יציאה כבר לא יהיו מלוות בסבל.

את בטח שואלת את עצמך איך הקסם עובד. לגיטימי. אז בגדול, אלה החומרים הטבעיים שמאפשרים לזה לקרות. הם מזינים את האיזור הפגוע בכל מה שהוא צריך כדי להירגע באופן מידי. אנחנו מדברים על תמציות צמחים, חמאת שיאה, קמומיל, אלוורה, שמן לבנדר ועוד מגוון מרכיבים נפלאים!

אבל גם לך יש מחויבות, והיא להתמיד בתהליך. אם תרצי לקבל אפקט מקסימלי, יהיה עלייך לחטא את האיזור עם הסבון שלנו ולאחר מכן למרוח את המשחה עד חמש פעמים ביום. עשי את זה ואת מסודרת.

איך תמנעי מהטחורים לחזור?

אחרי שעברת כמה דרכי טיפול בטחורים, ומצאת את האידיאלית עבורך – חשוב שתוודאי שהתופעה לא תחזור שוב. זה טבעי שתחששי, אז הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמר את התוצאות שהרווחת ביושר:

-מומלץ לשנות את הרגלי היציאות שלך. אם את מתאפקת לעיתים תכופות, הפסיקי עם זה. במקום זה, נסי לייצר שגרת יציאות קבועה – כל יום באותה השעה. ולא משנה מה, אף פעם אל תשבי יותר מדי זמן. אם לא יוצא, לא צריך ללחוץ. אם יוצא, לא צריך לגלול (באינסטגרם). נגבי בעדינות עם מגבון ייעודי או צמר גפן (רק לא עם נייר טואלט!) וקומי.

-אם את ממש רוצה להקל על עצמך, את יכולה לקנות הדום קטן ולהניח עליו את הרגליים בזמן יציאה, זה מאפשר פתיחה טובה יותר של המעי וכתוצאה מכך יציאה חלקה.

-זכרי: טיפול טבעי בטחורים ואימוץ הרגלים חדשים הם שילוב מושלם ביחד. שימי לב לאוכל שאת בוחרת להכניס לפה. כדאי לך לתעדף מזונות עשירים בסיבים תזונתיים (פירות, ירקות, דגנים מלאים וכו') ולשתות הרבה מים במהלך היום.

זהו להיום, מקווים שהמידע עזר לך, רק אל תשכחי ליישם אותו. אה, ואם לא נתראה עד הלידה – מזל טוב. בקרוב את הולכת להביא לעולם יצור מושלם, ולהפוך לאמא!

לרכישת Rectokal

 

איך אפשר להימנע מטחורים בעתיד?


כדי להימנע מטחורים, חשוב לאמץ כמה הרגלים חדשים. הדבר כרוך בשינוי התנהגות, מהלך קשה בפני עצמו. אבל בסופו של דבר התכנסתם כאן כדי לעזור לעצמכם להגיע לנוחות מהר יותר, ככה שהתמורה לגמרי שווה את המאמץ.

אז הדבר הראשון יהיה להיכנס לשירותים כשאתם צריכים להתפנות. מהיום אתם לא דוחים יותר ולא מתאפקים.

הדבר השני הוא להפסיק לנגב עם נייר טואלט. נייר טואלט מקדם חיכוך וכתוצאה מכך מעודד גירוי יתר של פי הטבעת. תתחילו להשתמש במגבונים לחים מותאמים אישית, צמר גפן, או בידה. יש מספיק אופציות בחוץ, מצאו את זו שהכי נוחה לכם.

החוק השלישי: לא נכנסים יותר לשירותים עם מסיחי דעת. לא עיתון, לא פלאפון, לא ספר – שום דבר שיכול לגרום לכם להיתקע ישובים על האסלה חצי שעה.

סתם, אין צורך במעשה קיצוני, אבל תנסו לשים לב. פתחו שגרה שבה אתם נכנסים לשירותים באותה שעה, ויושבים רק את הזמן שאתם צריכים לשבת (אם לא יוצא, לא בכוח).

כמו כן, מומלץ להיעזר בשרפרף או הדום קטן כדי להגביה את הרגליים.

אנחנו מאמינים בשילוב של שתי הדרכים: טיפול טבעי בטחורים ושינוי הרגלים ישנים. אם תתמידו, תוכלו להרגיש בהקלה משמעותית בסימפטומים.

 

 

 

 

עד 50% הנחה ברכישת אחד ממוצרי RECTOKAL

דברים נוספים שאולי יעניינו אותך

דילוג לתוכן